L’Ajuntament activa un nou canal de comunicació amb els veïns a través de Whatsapp

Dimarts, 28 de novembre de 2017 a les 10:00

Els veïns de Sant Esteve disposen des d’avui d’un nou canal de comunicació amb l’Ajuntament i de difusió d’informació municipal per Whatsapp, aplicació gratuïta de missatgeria instantània. A través d’aquest sistema de comunicació el SIAC recull i atén incidències, consultes i suggeriments de la ciutadania. Alhora, l’Ajuntament disposa d’un canal de difusió d’informació municipal d’interès (talls serveis, esdeveniments, terminis, etc.). L’objectiu és ampliar els canals de comunicació amb els ciutadans, amb la incorporació d’un servei que ofereix més immediatesa.

Per fer ús del Whatsapp de l’Ajuntament cal estar donat d’alta:

  1. Desar el número 666.161.600 a l’agenda del telèfon mòbil
  2. Enviar un missatge de Whatsapp amb el text: ALTA + NOM I COGNOM

 

Un cop activada l’alta al servei, l’usuari s’incorpora a una llista de difusió i, per tant, la comunicació és exclusivament amb l’Ajuntament i no amb la resta d’usuaris.

Horari d’atenció del servei és matí: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.00 h; i tardes: dilluns, dimecres i dijous, de 16.30 a 18.45 h. El temps de primera resposta a l’usuari és màxim d’1 hora.

El servei és bidireccional. D’una banda, l’usuari pot formular consultes sobre serveis, tràmits i gestions, fer suggeriments i propostes, i informar sobre incidències a la via pública. Pot acompanyar-ho de fitxers adjunts (fotografies, geolocalització, etc). De l’altra, l’Ajuntament a més d’atendre les consultes de l’usuari pot fer ús del servei per comunicar informació municipal d’interès (alteracions de serveis, avaries, esdeveniments, terminis, etc.).

Per donar-se de baixa del servei, només cal enviar un missatge amb el text BAIXA+ NOM I COGNOM, a través de la mateixa plataforma, al número 666.161.600.

MÉS INFORMACIÓ DEL SERVEI

Darrera actualització: 28.11.2017 | 11:30