Referència: 70/18
Empresa de: Consultoria de RRHH Necessita Cobrir 1 lloc Municipi: Sant Esteve Sesrovires Funcions: Recepció, classificació i seguiment de la correspondència entrant. Organitzar l’agenda, així com reunions internes i externes. Assistència en l’organització de viatges, reserves de vols i hotels, sol·licituds de divises i visats i liquidació de despeses. Escriure i arxivar la correspondència de sortida. Realitzar les tasques necessàries amb consolats i ambaixades a petició de les àrees. Organització logística de les visites a les nostres instal·lacions ( càtering, transport, etc.)
REQUISITS Formació requerida: Secretariat Formació Valorable: Experiència: 3 – 5 anys Sexe: Edat: Permís de conduir: si Vehicle: si Idiomes: Català, castellà i anglès nivell alt Informàtica: Office
S' OFEREIX
Jornada i Horari: De dilluns a divendres Tipus de Contracte: Durada: Salari: Incorporació: Immediata Altres requeriments / Observacions: Les persones interessades, han d’adreçar a Promoció Econòmica o trucar al tf. 937713017