La sol·licitud del vot per correu per a les properes eleccions al Parlament de Catalunya es pot realitzar del 25 de gener al 5 de febrer, si es fa per internet, i del 25 de gener al 10 de febrer, si es demana presencialment. El termini màxim per votar des d’una oficina de Correus és el 12 de febrer.
Sol·licitud La sol·licitud per internet s’ha de fer a través de la web www.correos.es. Cal identificar-se amb certificat digital vàlid, com el DNI electrònic o l’idCAT certificat. Al cap d’uns dies, el ciutadà rebrà la documentació a casa i, en el mateix moment, podrà donar-li el vot al carter i obtenir un justificant de la votació. El termini per a la sol·licitud per internet és del 25 de gener al 5 de febrer.
També es pot sol·licitar el vot per correu presencialment. En aquest cas, abans d’anar a l’oficina de Correos cal emplenar un formulari a la web de l’entitat i demanar cita prèvia. El termini per a la sol·licitud presencial és del 25 de gener fins al 10 de febrer.
Votació En el cas, que el ciutadà vulgui enviar el vot per correu certificat des d’una oficina de Correus té, com a termini màxim, el 12 de febrer, a les 14 hores.
Més informació:
Web de la Generalitat sobre les eleccions al Parlament 2021
Web de Correus per a sol·licitar el vot per correu
Web de la Junta Electoral Central sobre les eleccions al Parlament 2021