Quan un ciutadà realitza una sol·licitud a l’Ajuntament, l’administració li respon a través d’una notificació. Si el ciutadà ha demanat ser notificat electrònicament, rebrà un correu electrònic que li informarà que ja té en la Seu Electrònica la resposta de l’Ajuntament a la seva instància.
L’Ajuntament envia el correu electrònic des de l’adreça no-responder@espublico.com perquè aquesta és la plataforma d’administració electrònica que utilitza el consistori sesrovirenc.
Per accedir a la notificació haurà d’entrar en la Seu Electrònica a través de l’enllaç que trobarà en el mateix correu electrònic o bé escrivint en el seu navegador l’adreça https://santestevesesrovires.eadministracio.cat/.
Un cop en la Seu Electrònica, caldrà clicar el botó “Bústia electrònica” i, tot seguit, identificar-se amb un certificat electrònic. Per aquelles persones que no sàpiguen que és un certificat electrònic, l’Ajuntament ha publicat un vídeo on explica com obtenir-lo.
Un cop identificat, en la part superior de la pantalla apareixerà el nom i el DNI del ciutadà. A sota, trobarà un llistat amb totes les notificacions que li ha enviat l’Ajuntament. Per consultar-les només caldrà que cliqui sobre el botó “Accedir”.
Si el ciutadà ha escollit ser notificat en paper, també podrà accedir a la Seu Electrònica per consultar totes les notificacions que li ha enviat l’Ajuntament.
D'altra banda, l'Ajuntament posa a disposició de la ciutadania el telèfon 93 771 30 17 i el servei de cita prèvia per aclarir dubtes sobre tramitació electrònica. Cal recordar, que tots els tràmits de la Seu Electrònica es troben tant en català com en castellà.