El passat mes de desembre l’Àrea d’Esports va fer arribar una enquesta als usuaris del Complex Esportiu per conèixer la seva opinió sobre l’equipament. El centre esportiu rep una nota superior al 8 en la majoria dels aspectes. El qüestionari forma part de l’estudi anual sobre serveis esportius que realitza Diputació de Barcelona.
L’enquesta s’emmarca dins del Cercle de Comparació Intermunicipal d’Esports, un estudi de la Diputació de Barcelona que analitza els serveis esportius municipals de 56 poblacions de la província.
En una escala de l’1 al 10, les persones que han respost l’enquesta qualifiquen amb un 7,8 el grau de satisfacció general . La puntuació puja a 8,1 pel que fa a les activitats; 8,2 a la neteja; el 8,5 al monitoratge i un 8,7 pel que fa a l’atenció al client.
Esport i pandèmia Aquesta enquesta es fa amb una periodicitat anual. Aquest any s’han incorporat noves preguntes per saber com ha influït la pandèmia a la pràctica de l’esport. La majoria afirma que va fer esport durant el confinament. L’11% assegura que es va entrenar més que abans i el 44% reconeix que també va fer esport, però amb menys intensitat. El 59% contesta que no ha seguit cap pla d’entrenament virtual.
Entre els motius per assistir a un centre esportiu els enquestats destaquen principalment les activitats dirigides (25,1%), el tracte del personal (22,4%)) i l’equipament (19,1%).