L’actual situació d’emergència ha obligat a la reorganitzacó del funcionament de l’Ajuntament per tal de mantenir la seva activitat. S’està aplicant el teletreball en aquelles àrees que ho permet i es mantenen reunions per via telemàtica. Avui s’ha celebrat, per primera vegada, una Junta de Govern utilitzant el sistema de videoconferència.
En aquesta convocatòria de caràcter extraordinari i urgent en la què hi participen els regidors i regidores de l’equip de govern, s’han aprovat qüestions relacionades amb tramitació com ara llicències i s’ha donat compte de decrets d’alcaldia relacionats amb la situació d’emergència pel coronavirus.
El sistema de videoconferència també s’utilitza per realitzar la reunió diària del Comité de Seguiment d’Emergències, que reuneix responsables polítics i tècnics per coordinar les actuacions davant la crisi, així com la Junta de Portaveus que reuneix als portaveus de tots els grups municipals.
També s’han habilitat canals alternatius a l’atenció presencial. Així s’ha posat en marxa l’e-Consulta al SIAC i l’e-Atenció amb Benestar Social, i s’ha potenciat la gestió dels tràmits en línia a través de la Seu Electrònica.