ACTUALITZACIÓ: SESSIÓ INFORMATIVA SUSPESA
L’Ajuntament convoca pel proper dilluns 25 de gener, una sessió informativa oberta a la ciutadania per exposar el projecte urbanístic a desenvolupar en els terrenys de l’antiga Chupa Chups. La sessió tindrà lloc a les 19.00h, per via telemàtica mitjançant l’aplicació Zoom. Cal inscripció prèvia enviant un correu electrònic a ses.participacio@sesrovires.cat.
Tot i que la sessió estava prevista pel passat 14 de gener, s’ha vist condicionada per la convocatòria d’eleccions al Parlament de Catalunya prevista inicialment pel 14 de febrer. L’Ajuntament va fer consulta a la Junta Electoral que va resoldre que no podia celebrar-se un cop feta la convocatòria d’eleccions. Finalment però, arran de l’ajornament de la cita electoral fins al 30 de maig, és possible organitzar l’acte informatiu.
Les persones interessades en participar en la sessió, que per restriccions derivades de la Covid-19 s’ha de celebrar per via telemàtica, han d’enviar un mail a ses.participacio@sesrovires.cat fins al mateix dia 25, a les 14.00h. Un cop inscrits, rebran un correu amb les claus d’accés a l’acte.
La trobada amb els veïns s’emmarca dins del programa de participació ciutadana que acompanya la modificació de planejament i que actualment es troba en fase d’exposició pública. Cal recordar que fins a l’1 de març resta obert el període per presentar al·legacions, reclamacions, i/o suggeriments sobre la proposta.
L’expedient es pot consultar al Portal de Transparència: https://santestevesesrovires.eadministracio.cat/transparency/003bf6c8-a347-4553-9014-f20224e8b008/. Així mateix, a finals de desembre es va distribuir a totes les llars un document amb preguntes i respostes sobre el projecte, també disponible al web municipal: http://www.sesrovires.cat/media/repository/publicacions/altres_publicacions/2020_12_28_FAQS_PROJECTE_CHUPA_CHUPS.pdf