Referència: 117/18
Empresa de: Consultora RRHH Necessita Cobrir 1 lloc Municipi: Sant Esteve Sesrovires Funcions: Recepció, classificació i seguiment de la correspondència entrant. Organitzar l’agenda, així com reunions internes i externes. Assistència en l’organització de viatges, reserves de vols i hotels, sol·licituds de divises i visats i liquidació de despeses. Escriure i arxivar la correspondència de sortida. Realitzar les tasques necessàries amb consolats i ambaixades a petició de les àrees. Organització logística de les visites a les nostres instal·lacions (càtering, transport, etc .)
REQUISITS Formació requerida: Secretariat Formació Valorable: Experiència: Sexe: Indiferent Edat: Indiferent Permís de conduir: si Vehicle: si Idiomes: Anglès nivell alt Informàtica: Office
S' OFEREIX
Jornada i Horari: De dilluns a divendres Tipus de Contracte: A concretar Durada: A concretar Salari: A concretar Incorporació: Immediata Altres requeriments / Observacions: Per a més informació, es poden adreçar a Promoció Econòmica o trucar al tf. 937713017