Aquesta setmana s’ha incorporat una segona agent cívica amb l’objectiu d’impulsar accions vinculades a la millora de la selecció i gestió dels residus domèstics, a més de les tasques d'informació, sensibilització i promoció de conductes cíviques. També facilita la recollida i detecció d’incidències en espais i via pública.
La regidoria de Seguretat Ciutadana, Civisme i Convivència posarà en marxa en breu una campanya informativa porta a porta per tal que l’equip d’agents cíviques faciliti a la ciutadania tota la informació necessària per a una correcta gestió dels residus i l’ús adequat dels contenidors.
Paral·lelament, es mantindran les tasques de promoció del civisme entre la ciutadania i de vetllar per la bona convivència, a més de facilitar informació, ajuda o acompanyament a les persones que ho requereixin. La figura de l’agent cívic també permet recollir i traslladar incidències a l'Ajuntament. Les seves tasques estan coordinades i supervisades per la Policia Local.
La contractació d’aquesta segona agent cívic s’emmarca dins del programa Treball i Formació del SOC, gestionat a través del Consell Comarcal i pel període d’un any.