Comencen els treballs d’asfaltat de carrers

Dimecres, 25 de maig de 2022

Demà dijous està previst que comencin les obres per asfaltat en diversos carrers de zones residencials i del polígon Ca n’Estella, en 28.000 m2 de xarxa viària urbana. La durada dels treballs és de quatre mesos i inclouen els dos lots licitats per un import d’uns 600.000 €. L’any passat ja van iniciar-se alguns arranjaments puntuals amb una inversió de 220.000 €.

L’asfaltat començarà per la zona de Vinya La Passada amb intervencions als carrers Ramon y Cajal, Francesc Macià i Josep Tarradellas. A continuació, es treballarà al polígon Ca n’Estella, als vials Doctor Fleming i Isaac Peral. A la zona industrial també s’intervindrà en illetes i rotondes i la reposició de senyalització vertical.

Un cop finalitzi aquesta primera fase, els treballs es reprendran al nucli urbà, a l’avinguda Montserrat, on també s’instal3larà un nou pas elevat, i als carrers Jardinets, de la Vila, Ponent, Sant Joan, Joan Mateu i Mossèn Verdaguer, i a l’avinguda Vallserrat. Una vegada es realitzi l’arranjament de les calçades, es reposarà la pintura viària.

El programa d’asfaltat forma part d’un marc més ampli de millora de l’espai públic en què el govern municipal ha definit actuacions de renovació de parcs infantils, zones verdes i jardins, transformació de l’entrada al municipi pel carrer Martorell i l’arranjament de voreres i carrers. Paral·lelament, s’està treballant en el projecte de reurbanització de La Coma.   

Darrera actualització: 25.05.2022 | 15:23