El Barça de Jana Fernández guanya la Supercopa davant l’Atlètic Madrid

Dilluns, 24 de gener de 2022

El Barça Femení ha guanyat de forma aclaparadora l’Atlètic de Madrid en la final de la Supercopa, que es va disputar ahir a la ciutat esportiva de Las Rozas.  L’equip blaugrana va guanyar per 7-0. L’entrenador del FC Barcelona, Jonatan Giráldez, va alinear la sesrovirenca Jana Fernández en l’onze inicial.

La Supercopa és el primer títol que obtenen les blaugranes aquesta temporada i l’únic que no van poder aconseguir la temporada passada. Aquesta és la segona Supercopa del Barça Femení.

El FC Barcelona va dominar el matx des l’inici del partit . El primer gol va arribar en el minut 16 de la primera part.  Van marcar les blaugranes Engen, Graham, Rolfö i Martens.

El Barça Femení va arribar a la final després de derrotar en semifinals al Reial Madrid en un partit difícil i on Jana Fernández va tenir un paper destacat.

Darrera actualització: 24.01.2022 | 10:35