El Canal de WhatsApp de l’Ajuntament arriba als 1.900 usuaris

Dissabte, 29 de març de 2025

L’Ajuntament ha aconseguit consolidar el canal de WhatsApp com una eina de comunicació efectiva, arribant ja als 1.900 usuaris. Aquest servei, que atén una mitjana de gairebé 800 incidències anuals, s'ha convertit en un punt de referència per a la interacció entre l'administració i la ciutadania.

Al febrer de 2025 es va ampliar amb el nou canal directe “Digues-ho a l’alcalde”, que permet als veïns i veïnes plantejar preguntes o suggeriments directament a l’alcaldia. Aquesta iniciativa busca fomentar una comunicació més directa i transparent amb la ciutadania.

El canal de WhatsApp, renovat al gener de 2022, inclou un assistent virtual i un sistema de menú que facilita la navegació. A través d'aquest servei, es poden enviar incidències, consultes i suggeriments, així com consultar informació d’interès com l’agenda municipal, telèfons de contacte i ofertes de feina. A més, l’Ajuntament utilitza aquesta plataforma per difondre avisos, esdeveniments i terminis importants.

Per accedir a aquest servei, només cal guardar el número 666 161 600 a l'agenda del telèfon mòbil. A continuació, han d'obrir una conversa escrivint la paraula “Hola” i seguir les indicacions de l’assistent virtual. Un cop activada l’alta al servei, l'usuari/ària s'incorpora a una llista de difusió, garantint que la comunicació sigui exclusivament amb l’Ajuntament i no amb altres persones usuàries.
 

COM DONAR-SE D'ALTA

Darrera actualització: 29.03.2025 | 08:34