L’Associació de Veïns Ca n’Amat 2001 engalanarà el Casal Social per convertir-lo en un bosc encantat. Serà el proper dissabte, 11 de desembre, de 17.00 a 20.00h. L’activitat comptarà amb la visita del Pare Noel i, tot seguit, animació infantil a càrrec del Pirata Pedorreta. El preu de l’entrada és d’1 euro.
Els menuts podran gaudir el proper dissabte al Casal Social de ca n’Amat d’una jornada lúdica a les portes de les festes nadalenques. El plat fort és el bosc encantat, format per un petit parc, farcit de xocolatines i caramels. Per entrar en calor hi haurà xurros amb xocolata calenta, i, a més, infants i adults es podran divertir maquillant-se la cara.
Després de l’èxit assolit amb el Passatge del Terror, l’Associació de Veïns de Ca n’Amat 2001 es prepara per una altra jornada de màgia que transformarà el Casal Social del barri en un bosc encantat. A causa de les mesures covid, es combinaran les activitats interiors i exteriors.