El cicle d’espectacles familiars Bambolina presenta el 27 de març, al Casino, l’obra Quan les nenes volen alt, una història de tres noies disposades a aconseguir els seus somnis, tot i els entrebancs que es troben. La peça teatral és l’adaptació musical del conte homònim de l’escriptora Raquel Díaz-Reguera. Cal reservar l’entrada en aquest enllaç.
Quan les nenes volen alt explica la història de l’Ariadna, la Martina i la Ximena. Cada una d’elles té un somni. La primera, ser pilot. La segona, violinista. I la tercera, escriptora. Però la banda del senyor Nohoaconseguirasmai intenta que les tres protagonistes abandonin les seves metes.
L’obra de teatre és un projecte de l’empresa El Replà Produccions, companyia que va néixer a l’any 2008 amb l’objectiu de dur a terme un teatre de qualitat i que capti l’interès tant del públic infantil com dels seus pares.
Les entrades s’han d’adquirir a través de l’app ReservaPlay a partir del 18 de març.
Canvi d’horari L’obra se representarà el 27 de març a les 12.00 hores. Cal recordar que la nit del 26 al 27 de març hi ha el canvi oficial d’hora, motiu pel qual a les 02.00h s’avançarà una hora el rellotge.