Marc Valtueña és un jove sesrovirenc que des de fa quatre temporades juga en la secció d’handbol del FC Barcelona. Després de guanyar amb el Barça cadet la Minicopa del Rei, aquest cap de setmana viatja a Múrcia per participar en el Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques.
Marc Valtueña va començar la seva carrera com a jugador en el Club Handbol Sant Esteve. Un dia un vistaire es va fixar en ell i el va fitxar per al FC Barcelona. El sesrovirenc ja porta quatre anys en el club blaugrana, dos en categoria infantil i dos en categoria cadet.
El jugador combina els seus partits amb el Barça amb els de la selecció catalana i espanyola. Només unes setmanes després de guanyar amb el FC Barcelona la Minicopa del Rei a Antequera (Málaga), ha estat convocat per prendre part en el Campionat d’Espanya de Seleccions Autonòmiques, que es disputarà a Múrcia del 9 al 14 d’abril.
Sovint compagina els partits de dissabte amb el Barça amb els entrenaments de la selecció els diumenges. Al desembre, va prendre part en el Trofeu 4 Nacions, on van participar els combinats nacionals d’Eslovàquia, Portugal, França i Espanya.
Tot i ser un esportista d’elit que ha de dedicar molt de temps a l’espot porta bé els seus estudis de 4t d’ESO a l’Institut Montserrat Colomer.
Amb el seu 1,94 metres d’alçada, ja queden enrere aquells temps en que combinava l’handbol i el bàsquet. Ara somnia amb arribar al primer equip d’handbol del FC Barcelona, tot i que tampoc descarta anar a França, país que és tota una potència en aquest esport.
A més de Marc Valtueña, aquesta temporada també juguen en el Barça d’handbol els sesrovirencs Biel Fernández (cadet B), Pau Enric Olivera i Daniel Sánchez (tots dos en l’infantil A). En els propers dies, aquesta web publicarà una noticia sobre la funció del CH Sant Esteve com cantera del FC Barcelona i sobre els esportistes locals que han vestit la samarreta blaugrana.