El trasllat de les pistes de vòlei sorra impulsa la zona esportiva de Ca n’Amat

Dimarts, 11 d’octubre de 2022

L’Ajuntament està treballant en la zona esportiva de Ca n’Amat per donar-li un nou impuls que faciliti tant l’ús lliure com per part de les entitats. A l’estiu es van construir dues pistes polivalents i avui entren en funcionament les pistes de vòlei sorra, després de la finalització de les obres de trasllat des de la seva antiga ubicació. També hi ha previst instal·lar dos mòduls per a vestidors.

Ca n’Amat
La caseta de la zona esportiva s’enderrocarà i se substituirà per dos mòduls, que es destinaran a vestidor masculí i femení. A més, també s’habilitarà un espai proper com a magatzem.

L’espai tindrà un doble ús. D’una banda d’ús lliure per a particulars. El podran utilitzar durant tot el dia fins a les 9.00h del vespre.  D’altra banda, els clubs també el podran fer servir prèvia sol·licitud a l’Ajuntament.  Amb les peticions de les entitats esportives, l’Àrea d’Esports planificarà un quadrant per donar resposta a les diverses demandes d’entrenaments i partits, com ja es fa amb la resta d’instal·lacions esportives.

Construcció d’una nova pista poliesportiva
Amb el canvi d’ubicació de les pistes de vòlei sorra, s’allibera un espai que permetrà construir en les properes setmanes una pista poliesportiva cimentada al costat de la zona de workout.  Com a  Ca n’Amat, la nova pista es destinarà tant a les entitats esportives com a l’ús lliure.

Un dels suggeriments de l’estudi de Diputació de Barcelona  Cercles dels Serveis Esportius Municipals era potenciar espais esportius per a la pràctica lliure de persones particulars. Amb els canvis que s’estan posant en marxa, l’Àrea d’Esports vol donar resposta a aquesta necessitat.

Darrera actualització: 11.10.2022 | 14:29