Guillem Bonilla, convocat per al Campionat d’Europa de Taekwondo

Dissabte, 16 d’octubre de 2021

La Federació Espanyola de Taekwondo  ha convocat l’esportista sesrovirenc Guillem Bonilla per participar en el Campionat d’Europa de Pumses, que se celebrarà a Portugal al novembre. Un altre dels membres de l’Escola Taekwondo Sesrovires, participarà en els campionats internacionals de Policies i Bombers. D’altra banda, el taekwondo sesrovirenc ha tornat amb cinc medalles de l’Open de Pamplona.

Campionat d’Europa
Guillem Bonilla viatjarà al nombre a Seixal (Portugal), del 19 al 21 de novembre, per participar en el Campionat d’Europa de Taekwondo. El sesrovirenc competirà en la categoria cadet i en la modalitat de pumses. El sesrovirenc es va proclamar al maig campió d’Espanya.

Els professors de l’Escola Taekwondo Sesrovires l'estan ajudant a preparar-se per a un cita on s’haurà d’enfrontar contra els millors esportistes del continent. Així mateix, la federació ha convocat al sesrovirenc per a un entrenament a Madrid el proper 6 de novembre.

Policies i Bombers
Un altre alumne de l’Escola Taekwondo Sesrovires, Ivan Luna,  ha viatjat fins al Benicàssim per entrenar-se amb la selecció espanyol i preparar-se per als propers campionats internacionals de Policies i Bombers. Durant la seva esta a la ciutat valenciana, l’esportista va participar en l’Open de Benicàssim de Pumses i va aconseguir la medalla d’argent. Luna, a l’any 2018, ja es va penjar l’or en pumses i el bronze en combat en el Campionat d’Europa de Policies i Bombers.

Pamplona
D’altra banda, l’Escola Taekwondo Sesrovires es va desplaçar fins a Navarra el passat 9 d’octubre per competir en l’Open Ciutat de Pamplona-Iruña.  El taekwondo sesrovirenc va viatjar amb set esportistes.  La delegació sesrovirenc van pujar al pòdium del Pavelló Navarra Arena per penjar-se una medalla d’or, dues de plata i dues de bronze.

 

Notícia actualitzada el 16/10/2021 a les 21:30h

Darrera actualització: 16.10.2021 | 21:28