Inscripcions a la Trobada de la Gent Gran fins al 14 de maig

Dimecres, 30 d’abril de 2025

La Trobada de la Gent Gran se celebra aquest any el dia 22 de maig i comptarà amb visita cultural, dinar i ball. La destinació és sorpresa. El preu per a les persones empadronades és de tan sols 10 euros. Les inscripcions s’han de fer en el Casal de la Gent Gran abans del 14 de maig.

La Trobada de la Gent Gran arriba aquest any a la 42a edició amb la filosofia de sempre: ser punt de trobada i germanor de les persones majors de 65 anys de Sant Esteve Sesrovires.

Una de les novetats d’aquest any és que la sortida serà a una població que no es donarà a conèixer fins al mateix dia 22 de maig. La Trobada inclou el viatge en autocar, visita cultural, dinar, ball, berenar i un obsequi. El preu de les persones empadronades és de 10 euros i per a les no empadronades, de 60 euros.

Per fer la inscripció, cal adreçar-se al Casal de la Gent Gran abans del 14 de maig dins de l’horari habitual d’aquest equipament, que és de dilluns a divendres de 15.00 a 18.00 hores i dissabtes i diumenge, de 16.00 a 20.00 hores.

Darrera actualització: 30.04.2025 | 12:12