La cursa Corre en Gran torna el 20 de març als carrers de Sant Esteve Sesrovires

Dimarts, 25 de gener de 2022

La cursa solidària Corre en Gran se celebrarà el proper 20 de març i tindrà com a punt de sortida i arribada el Pavelló Poliesportiu. L’entitat organitzadora, GambadersEvents, ja ha obert les inscripcions en la seva pàgina web. Hi haurà tres distàncies (10, 5 i 1 km)  i els beneficis es destinaran a la investigació de la síndrome de RETT. La iniciativa té el suport de la regidoria d’Esports.

L’any passat, a causa de la situació sanitària, la cursa es va organitzar de forma virtual. Els participants escollien el recorregut i després registraven els seus resultats en una pàgina web.

Enguany, en canvi, la prova atlètica torna al seu format presencial: una cursa amb dues distàncies per als adults de 10 i 5 quilòmetres i una altra de només 1km per al públic infantil. Les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar a través de la web de Corre en Gran o directament en la web especialitzada Championchip.

També es possible la inscripció com a voluntari a través del següent correu electrònic gambadersevents@gmail.com

La síndrome de RETT
Els ingressos de la cursa aniran destinats a donar suport a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i a l’entitat Lucha por ti princesa, que treballen amb malalts afectats per la síndrome de RETT, un trastorn neurològic de base genètica que afecta a 1 de cada 10.000 dones. Aquesta malaltia és la segona causa principal de retràs mental profund en les nenes.

La cursa està organitzada per GambadersEvents, una entitat nascuda al 2017 formada per interns i professionals al Centre Penitenciari de Brians 2 amb l’objectiu d’organitzar activitats esportives solidàries. Corre en Gran compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires i del Futbol Club Sant Esteve.

Darrera actualització: 25.01.2022 | 14:34