La Policia Local imparteix formació en educació viària a les escoles

Dimecres, 18 de maig de 2022

Després de la recuperació de les classes d’educació viària a l’institut a finals d’abril, ara és el torn de les escoles. Aquesta setmana la Policia Local imparteix formació a Vinya del Sastret i la propera ho farà a La Roureda. L’objectiu és conscienciar-los sobre la importància del respecte per les normes tant per seguretat com per responsabilitat.

L’aturada provocada per la pandèmia durant dos anys ha obligat a adaptar els continguts formatius recuperant temàtiques pendents i incorporant les que corresponen als cursos actuals. En les sessions s’introdueix l’alumnat en materia de senyalització i de trànsit. A més, s’abroden qüestions relacionades amb normes, respecte o conducta.   

Un altre dels aspectes destacats d’aquestes sessions és que apropen la figura de la Policia Local als infants i joves des d’un punt de vista més pedagògic. I és que a banda de la correcció de conductes, a través de les classes es transmet que la Policia Local també està per ajudar i per ensenyar.

A finals d’abril, es va donar formació i sensibilització en aquest àmbit a l’alumnat de secundària i de batxillerat de l’institut.

La Policia Local de Sant Esteve imparteix educació viària als centres educatius des de l'any 1991.

Darrera actualització: 18.05.2022 | 19:29