Tot i que l’atenció presencial està reservada per aquells casos en què no sigui possible la via telemàtica, encara hi ha ciutadans que acudeixen al SIAC per fer tràmits que es poden realitzar per internet. Per això, el SIAC posa a disposició dels ciutadans un servei d’assistència telefònica per tal que no s’hagin de desplaçar fins a l’Ajuntament.
En aquest servei és l’Ajuntament qui truca al ciutadà i li explica per telèfon com funciona la Seu Electrònica o com resoldre un dubte sobre un tràmit determinat, el dia i l’hora que s’hagi reservat prèviament. L’ajuda telefònica es pot sol·licitar a través de l’agenda Informació i suport de tràmits telemàtics o del telèfon 937 713 017.
També es poden fer consultes al SIAC mitjançat el formulari web http://www.sesrovires.cat/e-consultes-siac/.
Cal recordar que l’Ajuntament ha reforçat els canals telemàtics per tal que els ciutadans puguin fer tràmits per internet sense necessitat de desplaçar-se, ni fer cues. Per tal d’apropar la tramitació electrònica al ciutadà, l’Ajuntament ha editat infografies i una sèrie de vídeos curts on s’explica de forma senzilla com fer un tràmit per internet.
Poda i trastos vells A més, s’ha de tenir en compte que tràmits molt demanats, com el de la recollida de poda i de trastos vells, no requereixen més que emplenar els formularis dels següents enllaços:
Recollida de poda
Recollida de voluminosos i trastos vells
Cita prèvia En el cas que fos imprescindible desplaçar-se fins a l’Ajuntament, cal demanar cita prèvia a través d’aquest enllaç de la Seu Electrònica Municipal o trucant al telèfon 937 713 017. El dia de la cita la persona ha d’acudir sola. Només pot venir un acompanyant si es tracta d’un menor o d’una persona dependent.