Una àmplia delegació d’esportistes de l’Escola Taekwondo Sesrovires va participar en el Campionat de Catalunya de Pumses, que es celebrar el passat 29 de gener al Poliesportiu de la Mar Bella de Barcelona per a les categories adult i infantil. Els sesrovirencs van quedar tercers per equips i van classificar cinc competidors per al proper Campionat d’Espanya.
Amb un total de 19 punts, l’Escola Taekwondo Sesrovires va quedar tercera per equips en categoria absoluta, tot i tenir més medalles que el segon classificat.
Els resultats en les diferents categories dels competidors sesrovirencs van ser els següents:
Pel que fa al Campionat de Catalunya Infantil de Pumses, en categoria femenina Zoe Velázquez va pujar al pòdium per recollir la medalla d’argent i David Estirado, en infantil masculí, va aconseguir el bronze.
Amb aquests resultats, cinc serovirencs es classifiquen per anar al Campionat d'Espanya: Guillem Bonilla, Paula Sánchez, Ibai Velázquez, Nicolás Serrano i Isaac del Rosario.
D'altra banda, aquest cap de setmana una delegació de l'Escola Taekwondo Sesrovires estarà present en la sessió d'entrenament que se celebrarà al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat.