L’Ajuntament de Sant Esteve convoca un procés selectiu per a la creació d’una borsa de treball de personal auxiliar administratiu C2, mitjançant concurs-oposició lliure. Les persones interessades poden consultar les bases a l’e-Tauler i presentar la sol·licitud del 30 de novembre al 29 de desembre de 2020.
L’objectiu de la convocatòria és disposar de persones candidates per a cobrir temporalment baixes o necessitats sobrevingudes, excés o acumulació de tasques, o per execució de programes de caràcter temporal, substitucions i interinitats. La borsa tindrà una vigència de dos anys des de la seva constitució.
El procés selectiu constarà d’una fase d’oposició amb tres proves eliminatòries sobre la resolució d’un supòsit teòrico-pràctic, coneixements lingüístics i una entrevista personal; i una fase de valoració de mèrits, en la qual el tribunal qualificador avaluarà els mèrits al·legats i justificats pels i les aspirants que hagin superat la primera fase.
Les bases de la convocatòria es poden consultar a l’e-Tauler. La presentació de sol·licituds es podrà fer preferentment per via telemàtica a través de la Seu Electrònica o presencialment al registre general, sol·licitant cita prèvia. El termini de presentació de sol·licituds és del 30 de novembre al 29 de desembre de 2020, ambdós inclosos.
ENLLAÇOS D'INTERÈS:
Bases convocatòria Tràmit presentació sol·licitud (Disponible a partir del 30/11/20)) e-Tauler (Publicació edicte de la convocatòria a partir del 30/11/20) cita prèvia (Agenda per sol·licitar atenció presencial, disponible a partir del 26/11/20)