Xerrada sobre l’educació emocional a l’escola La Roureda

Dijous, 27 de març de 2025

L’Escola La Roureda acollirà el pròxim 10 d’abril, a les 17.30 hores, una xerrada sobre educació emocional adreçada a les famílies. El taller, organitzat per l’AFA La Roureda, anirà a càrrec de l’experta Marina Bricollé. Les inscripcions s’han de realitzar abans del 4 d’abril.

La xerrada abordarà les diferents eines per millorar la convivència, el sentit de la vida i l’èxit acadèmic. També es posarà atenció en la necessitat de promoure relacions saludables entre criatures i famílies.

La sessió estarà conduïda per Marina Bricollé, formadora de SEER, una entitat especialitzada en la promoció de l’educació emocional per a infants, joves i adults.

La conferència és gratuïta per a les famílies sòcies de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) La Roureda. Per a les persones no sòcies, el preu és de 4 euros.  Hi haurà servei acollida gratuït per totes les famílies. És necessària la inscripció prèvia abans del 4 d’abril en aquest formulari.

Darrera actualització: 27.03.2025 | 12:35