Xerrada sobre l’ús responsable de les pantalles en els infants

Dimarts, 22 de febrer de 2022

‘Amb els 5 sentits. L'ús responsable de pantalles’ és el títol de la xerrada que tindrà lloc el proper 9 de març a la Llar d’Infants Municipal La Ginesta. La sessió s’adreça a famílies amb infants de 0 a 6 anys. Cal inscripció prèvia.

La sessió està organitzada per les regidories d’Educació i de Benestar Social de l’Ajuntament de Sant Esteve, amb la col·laboració del Cabalbaix. Serà una professional d’aquest programa supramunicipal sobre addiccions i comportaments de risc qui impartirà la xerrada.

L’objectiu de la jornada és incidir especialment en la prevenció dels usos problemàtics de pantalles en la infància i convidar a la reflexió. Es plantejaran qüestions sobre l’ús responsable o no de les pantalles, el tipus d’acompanyament als infants mentre en fan ús o la percepció del risc.

Vol ser també un espai d’escolta on les famílies puguin expressar dubtes, preocupacions, pors o dificultats envers la relació amb els infants i el consum o no de les noves tecnologies. La xerrada es durà a terme de manera participativa i pràctica, tractant possibles situacions quotidianes i possibles actuacions.

Tindrà lloc el 9 de març, de 16.45 a 18.00 hores, a la Llar d’Infants Municipal La Ginesta. Per assistir-hi, cal inscripció prèvia mitjançant el telèfon de la llar (tel. 93 771 58 89), o per mail (llarlaginesta@gmail.com). S’oferirà servei de cangur al preu de 3 euros per família.  

Darrera actualització: 22.02.2022 | 13:34